Seminaries & Vergaderingen

Het Kloster Heidberg is een ideale plek om van uw vergaderingen en conferenties een succes te maken. Hier wacht u een unieke sfeer waarin u geconcentreerd kunt werken en u zich tegelijkertijd volledig kunt laten inspireren.

Het Kloster Heidberg is een business & event center en het eerste centrum in het Duitstalig Oost-België dat zo veel vergaderruimtes en slaapplaatsen tegelijkertijd aanbiedt en ook technisch absoluut state of the art is.

Onze prijzen 2023

Prijs

Inbegrepen in de prijs van de seminarieruimtes is: de standaardfaciliteiten zoals een groot scherm met HDMI of Airplay (vergaderruimtes), beamer en groot scherm (kapel), flipchart, WLAN, schrijfmateriaal en water.

Interesse?

Neem contact met ons op voor een offerte op maat

PlatzhalterBild für Video

Dit zou u ook kunnen interesseren
seminare-composition
CATERING

Individueel &
op maat

Banket of walking dinner - wij werken samen met de beste traiteurs in Oost-België en bieden een veelzijdige keuze om van elk type evenement een succes te maken.

U hebt de keuze tussen geselecteerde traiteurs, ons eigen restaurant met een uitgebreide kaart voor lunch en diner of een bezoek aan een van de restaurants van Eupen.

Onze cateringpartners
Dit zeggen onze klanten

“Reeds vele jaren komen wij graag naar ‘Kloster Heidberg’ voor onze congressen, meetings en soms samen met een overnachting.
Ik kan niet anders zeggen dan top. Goed gelegen en een grote parking. Het onbijt en de lunch waren ook meer dan goed.”

Exclusive Online – Olivier Wauters – Managing Director

“Een van onze cursussen voor lesgevers vond hier in augustus 2020 plaats. Wij waren heel tevreden over de conferentiezalen, de catering,
de kamers en het professionele en behulpzame personeel. Het klooster ligt vlakbij het treinstation en is goed bereikbaar. Een aanrader!”

Taalunie Brussel

Onze voordelen in een oogopslag

• 5 vergaderzalen (tot 285 m²)
  • 38 tweepersoonskamers (waarvan 1 toegankelijk voor PBM)