PRESENTATIE

A special place
for special events

We zijn de nummer 1 Business & Event Center in Oost-België, dat helemaal in het teken van comfort, elegantie en gastvrijheid staat. Het geklasseerde erfgoed uit de XVIIIde eeuw bevindt zich op een steenworp van het station van Eupen en het centrum van de stad. Het Business & Event Center met slaapgelegenheid, kan flexibel voor verschillende doeleinden gebruikt worden, dit allemaal in een ontspannen maar toch elegante en stijlvolle sfeer.

Met veel liefde voor details, creëren we een sfeer rond de schoonheid, geschiedenis en traditie van het klooster, dat u een unieke en onvergetelijke belevenis belooft.

Laat u betoveren!

home-composition-intro-1

Onze voordelen in een oogopslag

• 5 vergaderzalen (tot 285 m²)
  • 38 tweepersoonskamers (waarvan 1 toegankelijk voor PBM)
  • Meertalige service
  • Restaurant met een capaciteit van 76 personen
  • Volledig toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit ♿
  • Privéparking (80 voertuigen, 4 toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit)
  • Kapel voor voorstellingen, kamerconcerten, vergaderingen, recepties en feesten
home-composition-intro-3

Wat wij u bieden

home-composition-home-seminare
SUCCESVOL WERKEN

Seminaries &
Vergaderingen

Het Kloster Heidberg is een ideale plek om van uw vergaderingen en conferenties een succes te maken. Hier wacht u een unieke sfeer waarin u geconcentreerd kunt werken en u zich tegelijkertijd volledig kunt laten inspireren.

home-composition-home-events
ONVERGETELIJKE MOMENTEN

Feesten en
Evenementen

Het Kloster Heidberg is gelegen in een idyllisch park. Het voormalige klooster is volledig herbouwd tot een moderne en multifunctionele bedrijfs- en evenementenlocatie voor maximaal 300 gasten, met overnachtingsmogelijkheid voor 76 personen.
Het pronkstuk, de kapel, biedt het ideale kader voor allerhande evenementen, of het nu gaat om bedrijfsfeesten, huwelijken, concerten of andere festiviteiten.

home-composition-home-uebernachten-neu2
ONTSPANNEN IN EEN BIJZONDERE SFEER

Breng de nacht door
in het klooster

38 modern ingerichte kamers die, trouw aan ons motto, “klein maar fijn” zijn, maar met liefde voor het detail.
Alle kamers beschikken over gratis WLAN, digitale flatscreen-TV en radio, telefoon, safe, haardroger, douche of bad.
Eén kamer is toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit.

Dit zou u ook kunnen interesseren
  • Onze infrastructuur

Moderne technologie binnen oude muren. Wij bereiden alle zalen voor volgens uw wensen - van zitplaatsen tot technische uitrusting. Wij nemen de volledige organisatie graag van u over, zodat u kan focussen op uw werk.

• De regio

Wilt u ontbijten en wandelen in België, fietsen in Duitsland en koffiedrinken in Nederland, en dat alles op één dag? Dan bent u aan het juiste adres bij de Euregio Maas-Rijn!

• Onze fotogalerij gasten

Wij zouden het erg leuk vinden als u ons komt bezoeken!

• Virtuele rondleiding

Wij nemen u graag mee voor een virtuele rondleiding door het klooster.

• Het Klooster

Een locatie waar alles draait om comfort, elegantie en gastvrijheid. Met veel aandacht voor details creëren wij een sfeer die wordt gekenmerkt door de schoonheid, de geschiedenis en de traditie van het klooster, en beloven u een uniek en onvergetelijk verblijf.

• Incentives

Zelfs de slimste geest moet zich ontspannen! Sportief, culinair of cultureel, wij organiseren graag uw perfecte teambuildingactiviteit.

Wij zijn de locatie bij uitstek

home-composition-home-mba-neu
Take your career to the next level

Open Borders
MBA

The Open Borders MBA is a high-level executive program for experienced managers from the Euregio and beyond. It is jointly designed by 3 academic partners: HEC Liège, UHasselt, and FH Aachen University of Applied Sciences and hosted at the Kloster Heidberg thanks to the support of the German-speaking Community of Belgium.

Onze partners