Open Borders MBA

Nous sommes le site de l'événement

The Open Borders MBA is a high-level executive program for experienced managers from the Euregio and beyond. It is jointly designed by 3 academic partners: HEC Liège, UHasselt, and FH Aachen University of Applied Sciences and hosted at the Kloster Heidberg thanks to the support of the German-speaking Community of Belgium.

With its 14 residential seminars, the Open Borders MBA acts as a career booster for the participants by offering a comprehensive overview of the managerial skills necessary for tomorrow’s leaders. It also benefits from the EQUIS and AACSB accreditations at the Master level.

Above all, it is a human adventure that provides participants with different backgrounds a mutual enrichment that will impact their future careers.

Visitez le site web

Ce que disent nos clients

„HEC Liège hat das Vergnügen, mit dem Kloster Heidberg zusammenzuarbeiten. Seine Lage im Herzen der deutschsprachigen Gemeinschaft, aber auch im Zentrum der Euregio, macht es zum perfekten Ort für die Durchführung unseres Open Borders MBA-Programms (in Partnerschaft mit UHasselt & FH Aachen). Unsere MBA-Studenten haben das Privileg, jedes ihrer Seminare im Kloster zu verbringen. Die Qualität der Räumlichkeiten ist hervorragend und geeignet, um erstklassige Seminare zu veranstalten. Das Personal des Klosters ist sehr engagiert, um uns ein unvergessliches Erlebnis zu bieten, indem es auf jede unserer Anforderungen eingeht. Wir freuen uns auf weitere Jahre erfolgreichen Zusammenarbeit.

Wilfried Niessen, General Director & Dean of HEC Liège