Kapel

De Heidberg kloosterkapel, ook Heilig Hartkapel genoemd, is ons pronkstuk!
Er is relatief weinig veranderd aan het gebouw, om het originele karakter in gotische stijl te vrijwaren.
De kruisgang, het balkon met het oude kerkorgel, de loodramen, de vloerplaten geven een unieke sfeer aan het geheel.

De Kapel - een bijzondere ruimte voor bijzondere evenementen!

Ons pronkstuk, de kapel, biedt een perfecte sfeer voor heel wat soorten evenementen. Inbegrepen in de prijs van de kapel is: de kapel, ronde of rechthoekige tafels, hoge tafels, stoelen, klank- en beeldtechniek alsook de binnenplaats, garderobe, sanitaire ruimtes en parking. De lobby alsook de Klosterkeller-Bar kunnen extra worden gereserveerd.

Info ruimte

Maximaal 170 personen zittend, 300 personen staand, 285 m². Info over zitplaatsen en capaciteit.

Geluidsinstallatie

• Audiosysteem met Bose mengsysteem
  • 3 microfoons of Line-ingangen
  • Microfoon kan ook gereserveerd worden als handmicrofoon of headset-versie